فناوری

بایننس می گوید «تعداد محدودی» از حساب های رمزنگاری فلسطینی را به دلیل «وجوه غیرقانونی» مسدود کرده است.

بایننس می گوید «تعداد محدودی» از حساب های رمزنگاری فلسطینی را به دلیل «وجوه غیرقانونی» مسدود کرده است.

Binance has faced legal action for not cracking down on illicit transactions or users [File]

بایننس به دلیل عدم سرکوب تراکنش های غیرقانونی یا کاربران با پیگرد قانونی مواجه شده است [پرونده]
| اعتبار عکس: رویترز

Binance تنها حساب های چند کاربر فلسطینی را به دلیل پیوند به وجوه غیرقانونی مسدود کرده است و یی هه، یکی از بنیانگذاران و افسر ارشد خدمات مشتریان بایننس، در پاسخ به یکی از کاربران شبکه های اجتماعی که ادعا می کرد اسرائیل درخواست این اقدام را داشته است، تصریح کرد که دارایی های همه فلسطینی ها مصادره نشده است.

«فقط تعداد محدودی از کاربران هستند. حساب‌های مرتبط با وجوه غیرقانونی، از تراکنش مسدود شدند. به عنوان یک صرافی رمزارز ما مانند هر مؤسسه مالی دیگری از قوانین پذیرفته شده بین المللی مبارزه با پولشویی پیروی می کنیم. ما به آموزش کاربران در مورد نحوه انجام معاملات ایمن و ایمن در پلتفرم خود ادامه خواهیم داد. مهمتر از همه، ما امیدواریم صلح پایدار در سراسر منطقه برقرار شود.» یی هه در روز چهارشنبه (28 اوت 2024) گفت.

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس بیانیه مشابهی را منتشر کرد.

در در پاسخ به یکی دیگر از کاربران X که پرسید: «آیا سایر فلسطینی‌هایی که در سرزمین‌های اشغالی غیرقانونی زندگی می‌کنند هنوز هم می‌توانند از بایننس استفاده کنند؟ آیا آنها می‌توانند وجوه خود را برداشت کنند؟» یی هه تصریح کرد که می‌توانند.

کاربران رسانه‌های اجتماعی نامه‌ای به زبان عبری به اشتراک گذاشتند که ظاهراً از دولت اسرائیل سرچشمه می‌گرفت و دستور توقیف دارایی‌های رمزنگاری شده فلسطینی‌ها را صادر کرد. با این حال، صحت این نامه هنوز تایید نشده است. یی او به این سند پاسخ می‌داد.

اگرچه ارزهای دیجیتال به عنوان یک ارز غیرمتمرکز در نظر گرفته شده‌اند، اما اغلب در صرافی‌های متمرکز مانند Binance ذخیره می‌شوند، که ملزم به تبعیت از تحریم‌های بین‌المللی یا دستورات دولتی هستند تا بتوانند از آنها پیروی کنند. می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

استفاده از رمزارز برای تأمین مالی تروریست‌ها یا شبه‌نظامیان تقریباً برای همه تنظیم‌کننده‌های بین‌المللی یک نگرانی است، اما استفاده نسبتاً پایین حماس از ارزهای دیجیتال قبلاً توسط اسرائیل و تلاش‌های ایالات متحده هدف قرار گرفته است.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا